Want your
own Fotopage?






 
dk's FotoPage

By: dk manik collections

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 28-Nov-2008 01:20 Email | Share | Bookmark
Gubahan Hantaran

Cincin
Sapphire for my hubby
Kain Baju Melayu
Towel
Chocolate
Kain Pelikat lalalalallalalala
epal merah.. contra..
manisan.. aku buatkan cam kumbang tapi tak nampak
hehehehhehehe ni last minit punya idea.. dalamnyer... heheehhe
From Hubby-salah 1 syarat dalam hantaran
Batal air sembahyang
Emas & Diaomond bersatu menjadi satu
cincin permata
Diamomd Ring
Mas Kahwin
Coklat
Sirih junjung
Sepasang baju kebaya
Ni kita lari sikit dari bicara manik...lama dah nak upload gambar hantaran cuma masa yang takder. (iyakah).. actually aku pon minat juga buat gubahan hantaran.. cd gambar masa bertunang dulu hilang.. so aku tak dapat nak upload..
ni gambar hantaran masa aku nikah dulu.. tema "Butterfly"... ada 9 tp ade beberapa gambar tu kurang menarik anglenya...semua hantaran bersayapkan buttefly dan mempunyai sesunggut..
masa ni hantaran skit jer .. 9 balas 11 sbb masa bertunang dulu dah bagi banyak dah.. then from my hubby plak temanya hijau...

From me to my Hubby


Sapphire for him


Baju Kain Melayu



Chocolate


From my Hubby To Me


salah satu syarat dalam hantaran nak bagi kat aku... kiranya adat brunei kitaorg lah..



-Bila emas bersatu dgn Diamond maka terBatalLah air Sembahyang


The Green Kebaya..









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net